vineri, 23 decembrie 2011

Welcome to Greece..

Welcome to Greece...Cam asa suna deja de 2 zile in mintea mea..prin strunele sufleteshti....cu gust sarat de mare,aer proaspat de munte,si cu caldura de acasa...eh casa....deja a trecut a doua zi de cind sufletul 99 de % este impacat,si rasimpacat la patrat...sunt alaturi de agapimou si nu-mi mai trebuie absolut nimik....este ceva nou pentru mine caci de obicei in perioada aceasta eram cu ai mei,impodobeam bradutul cu hohote,glume,mamica ceva gatea la bucatarie,taticu  ne comenta si critica pe tot parcursul muncii noastre cu Cristina...dar anul asta cu adevarat a devenit  special pentru mine,pentru noi doi ...suntem autorii unei noi pagini,cu putine inscriptii pentru inceput dar cu mici pasi spre taparea acesteia,cu evenimente,trairi,planuri,vise...totusi ceea ce am reusit sa realizam impreuna in acest rastimp..ne demonstreaza ca avem atitea de facut amindoi...si o facem atit de bine...lucruri simple...dar atit de semnificative pentru mica noastra familie....pentru prima data am fost impreuna si am ales un  brad..(cu un mik incident:))si totusi am adus acasa o minune verde de 1,50 de metri....am ales jukariii...din ultimii bani....am venit acasa..si l-am impdobit...ca niste copii....dar cel mai magnifik a fost in acest moment...sklipirea okilor ai lui agapimou,mai ales kind a avut onoarea sa fixeze el tzurtzurele in virful bradului...cred ca o sa tin minte totdeauna acest moment....si uite asa,de munka komuna timp de jumatate de ora...am realizat cea mai de vaza opera de arta...un pom perfect semnat-(NOI:))...extraordinar...cred ca nu-mi ajunge cuvinte sa-l descriu....una e cert....a devenit simbolul Craciunului familiei noastre.....luminos,frumos,si cel mai important cu miros de multa multa Dragoste....
Craciun Fericit la toti!!!!.....

2 comentarii: