marți, 27 decembrie 2011

πρωτη φορα...

Mos Craciunul meu...
Craciunul...sarbatoarea care intradevar o astepta probabil cel mai mult copilul din sufletul nostru un an intreg...Chiar daca suntem deja,"mari"...si  de mult timp am aflat cu parere de rau ca Mos Craciun nu exista...orikum il asteptam de fiecare data cu nerabdare si cu emotii pina diminiata...Asa a fost si anul asta la noi....Numai ca al meu a cam intirziat un pik,am in vedere cadoul meu,surpriza mea...Chiar daca mi-am pus eu in gind,si mi-am programat desteptatorul natural..orikum am intirziat ...cind m-am trezit cadoul pentru mine era deja sub brad(m-a intrecut)...si numai eu shtiu cit m-am tinut sa nu-l despachetez de indata ce l-am descoperit...ei dar sa trecem peste asta...Agapimou se facea ca doarme(asta am aflat eu mai tirziu)...si abia abia de reusit sa imi duk operatia HO-HO-HO..pina la capat...am respirat adink...am pus cadoul sub bradutz..si..repede la kaldutz....Marea a fost bucurie si placere..cind cadourile au fost gasite,gustate,si pipaite...Cred ca numai pentru asta si a meritat o noapte dormita iepureste....Craciunul deja a trecut...Dar ma bucura faptul ca atmosfera de sarbatoare la noi  inca mai persista...Ceea ce-mi demonstreaza ca magia ei totusi exista....si ni-a invaluit pe toti fireste,cu adevarat..si cred eu ca pe mult timp inainte....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu