sâmbătă, 31 decembrie 2011

La Multi Ani!!!...



Uite ca deja 2011 ne paraseste,dirz cu capul sus,multumit de realizari si vise implinite..A mai trecut un an plin cu evenimente importante,cu momente de neuitat,pline de sentimente frumoase,calde,si istorice probabil....Am reusit atitea sa fac,sa simt,s-a traiesc,sa pling,sa rid,sa iubesc...In genere pot spune ca acest an este unul dintre cel mai semnificativ pentru mine,in sens direct...
Anul in care m-am simtit inka studenta,cu hohote,glume,retrairi,examene,bere,licente,si iarasi examene+ bere..:) cu un trist oftat si melancolik adio de universitate...de colegii scumpi,care cred ca niciodata nu-i voi putea uita...Imi voi aminti cred o viata de ceea ce am obtinut cu adevarat,nu numai colegi,dar si niste prieteni adevarati,kiar daca viata ni-a desaprtit pe care si cine pe unde vrei,sunt sigura ca ne va uni numai ideea ca -am devenit o mare familie...luind in consideratia melegurile pe unde m-a adus vinturile...am inteles cit de scumpe sunt amintirile comune  pentru mine,si cit de repede a trecut timpul alaturi de ei...de MNI-13,23,33...
Anul 2011,a schimbat totul,incepind cu propria personalitate,ginduri,mentalitate,viziuni,idei,si nu in ultimul timp obtinere unui nou Nume,care garanteaza o adevarata Familie,casa,masa,si o mare mare mare Dragoste....Anul in care totul a capatat alte culori,sensuri,principii,drumuri si cucerirea altor meleguri,gustul Europei,si vietii ei de aici,cu legile si civilizatia ei...
Anul in care am simtit,gustul carierei bazinduse pe specialitatea aleasa gresit,cu realizari profesionale,dar care din pacate ne duse pina la capat,dar cred si sper eu ca totul inka e inainte...Numeroase Proiecte pe care le-am realizat cu placere si daruire de sine,calind in mine profesionalismul  fraged...
La acest capitol se poate multe de spus...un lucru e cert...Anul 2011 a devenit cartea de vizita personala,care va ghida intregul meu drum...pina la atingerea culmilor  propuse....ei si luind in cosideratie efectul bulelor de smanie care fac viraje deja prin capul meu,sper ca miine diminiata sa nu rosesc pentru cele scrise..
Sarbatori Fericite la toti,si un sincer La Multi Ani!!!!
P.S-Ne revedem sanatosi cu totii in Anul Dragonului....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu