joi, 1 decembrie 2011

1 decembrie...adio Toamnă..

   Gata s-a dus si toamna noastra calda,senina si multicolorat,si dupa cum se vede intimpinam o alta iarna mult mai frumoasa ca deobicei....Cel putin asa prognozeaza meteorologii nostri,dar cine stie,luind in consideratie "profesionalismul" lor pe care ne-l demonstreaza ani la rind,ne indeamna sa mai visam si noi putin...Dar totusi astazi a fost o zi atit de deosebita,cel putin pentru mine...caci am realizata atitea,am invatat atitea....parca din prima zi de iarna a capatat totul o magie aparte...Anume astazi,prin numeroasele activitati pe care le-am efectuat, anturajul care m-a inconjurat,am inteles cit de mult conteaza pentru un om:Curajul,Increderea de sine,Initiativa,Cooperarea si nu in ultimul timp Atitudinea fata de sine...Toate aceste "vicii" le spun eu sunt atit de molipsitoare incit nu te poti abtine sa sameni aceleasi idei cu acelasi sens,sa  dai o mina de ajutor,sa incurajezi un suflet ratacit...Participind astazi la o sedinta deosebita in cadrul Proiectului "Decizia Ta",alaturi de cele 100 de femei lidere din sudul Moldovei,am pasit cu dreptul spre o iarna noua,cu idei  si realizari calde,si anume cu satisfactia fata de succesul pe care l-am obtinut...
Cu aceasta dispozitie,merg in intimpinarea unui nou anotimp,care se asteapta plin de surprize,si magie....Eh am atitea dorinte Mos Craciun..Nu pentru anul nou,ci pentru asta inca...Sunt atiti care au nevoie de tine...sunt atiti care au nevoie de un oarecare Mos Craciun,ca sa simta si ei ce inseamna sarbatori de iarna...sunt atiti...mai avem multe de facut...mai avem multe...dar totusi avem...mai sunt 3 luni...de iarna...

Deci asteptam ninsoare cu fulgi mari si pufosi,cu troiene,cu soare frumos,si cu atmosfera de sarbatori...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu