joi, 29 decembrie 2011

Au mai ramas...

Se pare ca totusi oameni buni sunt pe fatza pamintului...Cel putin eu,ptiu-ptiu,am norok de ei in decurs deja de 22 de ani...M-a bucura faptul ca sunt inka oameni care cred in prietenie,amicie,tovarashie,devotament,obraz,datorie...Descoper placut ca au mai ramas...si de fapt sunt  multi care inka sunt de moda veke cum sunt numiti pe aici,ce  gindesc bazinduse pe principii scrise cu singe dea lungul existentei omenesti...Un simplu zimbet,o gluma la lokul ei,un firesc si neprihanit compliment,o mingiere a unui ciine vagabond,o salutare pozitiva,o comunicare placuta,imi dau un imbold sa-mi schimb totusi parerea despre standartizmul asta care ne inkonjoara,de lasitatea,si de pluralismul personalitatii cu care ne ciocnim zi de zi...Astfel de  gest demonstreaza cel putin ca lumea nu e chiar atit de parazitara cum nio inkipuim noi...Acum posibil la moment ati spune ca visezi...sau zbor...ca nu vad realitatea..si de 3 ori as afirma exklamativ ca-DA vreau sa vad..pentru ca am vazut..o mika likarire de bunatatea..si vreau s-a m-a tin scai de ea....ca sunt satula peste cap de pesimismul asta...de legile junglei dupa care am ajuns sa ne bazam ca sa rezistam fata-n fata...Ajunge...Vreau sa imi deskid okii...s-a vad culori...chiar daca culoarea preferata e neagra..totusi vreau sa imi schimb look-ul...de azi sunt  "CURCUBEU"...In timpul cel mai apropiat..sper sa aud numai afirmatii de genu-OAU...!!!


P.S-Va multumesc ca a-ti aparut in calea mea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu