luni, 7 ianuarie 2013

...

A trecut si Carciunul...Au trecut si zilele negre...spulberind parca toate remuscarile,abaterile,dezamagirile,nostalgia,si ...Frica...Friica de ziua de miine,de sine...de catastrofa din mine...caci asta am devenit...devastatoarea cu propriile miini,ai nimicului ce a mai ramas neatins...
Spre mirarea comuna se pare ca devine la normalitate...nu se stie pe cit timp...cel putin inceputul asta dureros de neechilibrat parca ma intereseaza din ce in ce mai mult...Oficial imi dau sansa de a ma ridica,de a-mi lua ravansa fata de realitatea  inactiva in care ma aflu involuntar de ceva vreme...
Si iarasi drumuri....complet diferite ...Pirtii ..de care n-am idee...
Vreau sa ajung la ideea asta fixa...ca merg corect...drept..si fara abateri...Dar cum sa inteleg asta???Iarasi o integrama..iarasi ma complic...
Stiu doar ca merg acasa....Si ..fie ce o fi....
Acasa...pe umarul meu....spre inima mea...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu