joi, 24 ianuarie 2013

mmm...capsunica

Magicianul meu a revenit!!!!!)))Ce minune)))
Cit e de placut sa te trezesti din draga diminiatza la auzul a celui mai senzatzional soptit "Niatza soare..."eh da cit e de senzatzionala si declaratzia ulterioara..."azi mie mii rindul sa servesc in pat micul dejun"...as asculta asta  de 3 ori pe zi si pe la chindii)
Ei dar cum se spune mai rarutz da cittt de dragutz...!!!Paremise m-am deprins rau cu alintarea asta...care a devenit deja ca o foame de surprize...si daca nu le primesc macar peste o zi,incep a face greva foametei...poi asa..ti se da un deget da musti mina intreaga..Oricum nu ma sfiez sa recunosc astea..In fine..Am revenit acasa...E si normal...Ma intreb daca in 10 zile atitea se-intimpla?Mi-ar fi deajns o viata?As vrea sa cred ca totul e de durata...Am zis eu cit sunt de fericita???Sa ma urmareasca cineva acum dintr-o parte..ar zize ca-" a innebunit Derevenco"...Poate ca da....)
Sunt plina de senzatii,pozitive,neastimparate,nesatule pina la nesfirsit...Inca si acum sunt sub narcozul zilei de la munte la campingul proaspat indragit,de euforia aerul proaspat si rece,de imaginile salbatice  din jurul muntelui,si a zborurilor cu sania din virful virfului,de durerea placuta a coastelor in urma aterizarii  ca-n filme,si nu in ultimul rind placerea de la compania cu care am petrecut timpul...scurt dar semnificativ..
Ah da..sa nu uit sa-i urez bine ai venit in casa noastra a primei flori de camere din acest an(restul care au fost au pierit de dorul meu))...cred...
Apropo,magicianul meu si-a incheiat ziua de munca cu cea mai cea mai...extraordinara tarta cu 2 galzuri(frishca+ciocolata)acoperite cu mmmm iubita capsuna....A fost bunaaaa....
Pina la 00:00 mai este..poate o sa mai apara ceva in programul lui a???
Sper...caci si astazi am fost foarte cuminte)...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu