luni, 31 decembrie 2012

La Mulţi Ani!!!!

Uite ca a mai trecut un an...un an plin de asalturi -decaderi...lacrimi - zimbete...dragoste-dezamagire...si multe multe drumuri....Asa pasare calatoare nu am fost niciodata...si numai biata valiza sstie asta...Dar in fine toate aceste voaiajuri au dus spre 2 tarimuri...spre casele mele...deci ma pot numi bogata rau...)
Au fost multe...chiar multe...dar le-am depasit cu brio...si sper ca anul care vine care-mi poarta mascota firei proprii ...sa-mi aduca serpuind de 2 ori mai multe incercari..mai multe probleme...mai multe labirinturi...ca la fel ca acum sa ma simt invingatoare..caci le-am reusit pe toate....si sunt  chiar Bravo)))
Multumesc Domnului ca mi-a fost calauza...si numai sub vegherea Lui am rezistat...
Va doresc la toti numai caldura sufleteasca...liniste in familie...dragoste reciproca...si multa multa sanatate...caci restu chiar nu conteaza...
La Multi Multi Ani....!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu