sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Scumpul meu Magician...

Vsilopita-cu inscriptia Ηρονια Πολλα(La Multi Ani!!!)
Nu shtiu daca a existat vri-o data  asa ceva pe undeva...dar cu siguranta  ca Frigiderul meu fermecat nu s-a mai vazut si nici nu s-a gasit niciodata ...la sigur...poate de aia ca nici un astfel de magician profi, scena nu a admirat...poi uite ca chiar eu sunt acea norocoasa...am o onoare exclusiva de a fi proprietara acestor 2 incomparabile creaturi...Nici acum nu-mi pot da seama,cum sa apara de la o simpla dubla atingere a doua palme ,intr-un frigider,a carui continut sunt doar 3 foi de spanak,2 sticle cu vin si una de lapte,6 oua,si o jumatate de ceapa.....---A DOUA PRAJITURI ......MMMM...frumoase..apetisante...cu un miros de "vino de-ai minca,si nu m-ai astepta"...Nu am cuvinte dar nici nu le gasesc sa redau gustul acestora...eh cu o ceasca buna de ceai verde...impreuna cu magicianul meu scump...am savurat cele mai delicioase prajituri...cele mai cele...mai ales luind in consideratie ca au luat loc pompos si cinei noastre de astazi...:)nu-i pe asta,mai stam si la dieta....:)Principalul ca somnul va fi mai dulce dupa o asa alintare...Senzatia aceasta imi aminteste de o alt miraj,creat la fel de magicianul meu,de Craciun cu prajitura "Vasilopita"traditionala la greci,care dupa legenda se  imparte in 3 bucati(pentru sarac,pentru casa,pentru Hristos),si in ea se gaseste o moneda,norocoasa...si cel care o va gasi va fi cel mai priveligiat in acest an in dependenta de locatia acesteia,in bucata respectiva...Noi cu agapimou ne shtiind toate aceste..am mincat fara  de a urma legenda..si am savurat-o pina nu am gasit banul..si ce crezi?cine a gasit-o?Clar ca eu....asa ca se prevede ca anul asta sa-mi fie de noroc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu