joi, 14 februarie 2013

NU felicit pe nimeni...

Ce inseamna Iubirea?
In special in ziua aceasta apare aceasta intrebare in constientul meu...Toata lumea se felicita reciproc,urindusi numai iubire....bla bla bla..de parca asta e cel mai important anume azi..E normal?Ei bine se presunpune ca asa e moda...si luind in consideratie ca suntem adepti ai "Modei" in genere, o urmam neclintit...Asa sa fie...Da...este o motivatie in plus de a demonstra afectiunea intr-un cuplu,dar nu mai mult...As prefera ca Valentine's Day sa fie tot anul imprejur...Spre regret e o data in an,si e mare eveniment...Nu vreau au sa par perversa..si nu intentionez sa fac asa...Pentru mine inca nu am inteles ce inseamna iubire...si de ce as ura-o cuiva..fara sa am o concluzie mai clar-vie fata de acest subiect...Sunt in nestiinta...sunt in cercetare...caut definitia  Dragostei...Niciodata nu am avut curajul sa vorbesc despre asta deschis,probabil ca nu am cuvinte..nu le gasesc...Habar nu am cum sa imi exprim gindurile,macar asa la superlativ...sa fiu in rind cu lumea...dar nu pot..Probabil ca am mai multe viziuni fata de aceasta tematica globala epidemica,pe care nu le voi afisa pentru nimic in lume,cauza fiind nestandartismul lor.
Nu stiu daca iubesc acum,caci repet,n-am idee ce inseamna asta...
Stiu doar...ca...
Respir,simt,merg-doar linga pasul meu...
Adorm,visez,zbor-doar pe umarul meu...
Pling,zimbesc,ghicesc-doar pe palma mea...
Traiesc si cresc-doar linga inima mea...
si...
primesc placere...din jumatatea mea...
P.S nu felicit pe nimeni...Sunt egoista si nu-i urez nimanui nimic...
      Dulceata zilei de astazi vreau s-o savurez numai eu...))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu