vineri, 8 februarie 2013

...clounada

Se pare ca am ajuns si la un ulterior 8...Primul 8 din acest an...Tot atit de simbolic,si neexplicabil de important...Cifra ca cifra..data ca data...Dar anume in 8-ul asta am pierdut si am capatat TOTUL...Prea repede trece timpul...si eu iar stau si-l privesc...ca un boschetar in margina strazii...a nimanui...si-n mila Domnului...Acum vorbeste egoista din mine,la sigur,dar uneori ii dau voie sa se manifeste si ei...ne rinduim...Pina se trezeste Eu-l meu,mai este ceva apa sa curga...asa ca-i permit...Momentan ne tinem de mina...altfel pierim...Logic ar fi trebuit sa fiu fericita,si macar un zimbet sa apara pe fata,macar fals...dar se pare ca am pierdut si aptitudinea asta...de a zimbi fals...Caraghios pare dintr-o parte...dar si mai caraghios arata..in realitate...
Golul devine mai adinc si intunecat,
iar fobia creste neincetat...
Ce sa fac?Poate sa ma apuc de clounada?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu