luni, 11 februarie 2013

5 degete...

Frumos...Incarcat...Nebun...Ametitor...si...Pasional...
Si totusi nu-mi ajung adjective de a reda excalamatia care rasuna in urechi inca din ziua trecuta...O duminica superba...din draga diminiata...a lasat amprente unice...
Chiar daca a inceput cu mici incidente..ei da ce fel de zi fara vri-o pacoste creata de minile mele..cine sunt eu daca nu stric ceva din electrocasnice...Exista legenda ca de cind sunt mica magnetismul mi-e in singe,deaceea bietii parinti nu stiu ce inseamna un electrocasnic mai virstnic in casa noastra...Se pare ca aura magnetica extra-mega-distrugatoare ma urmareste...ei da macar aici am in fundu cui da vina...
Micul incident s-a evaporat numai datorita emotiilor,vina carora a fost participarea,a celui mai MEGA-MOTO-SHOU,pe malul marii,a intregii reguni Argolida.Lume multa,serioasa,fioroasa...Contrastul intre mare,munte,si lanturile de motociclete parcate vizavi,e de nedescris...Dar sunetul..eh...sunteul...unul dea dreptul exclusiv-"Fiorosul Motor YAMAHA".Doua ore am savurat din mirosul micilor ce se coceau sub palmieri,ai combustibilului si adrenalinei care inpinzea aerul...Iar privelistea ...a fost extraordinara..M-am simtit dea dreptul copil,si am savurat din plin sentimentul asta...Am primit bomboana care imi era de mult timp interzisa...M-am degajat,strigind,exclamind fraze care habar n-aveam ce inseamna,dar  pe care le repetau toata lumea cu putere si din suflet..Urmarind  partida de cros a favoritului meu cu ochii cit 2 cepe timp de 90 de min,am inteles ca viteza chiar poate fi un sens al vietii...pe care numai oamenii curajosi,tari,si nebuni o pot urma neclintind...Riscul e doar un detaliu pentru ei,principalul e pista,vintul in par,ochi inlacrimati,sunet de motor salbatic...si drumul....spre libertate...
Apoi a urmat ciocolata neagra,muzica buna,drum spre incurabila mea maladie(meci de fotbal).Aici mai simplu,dar la fel de incordat,caci orce lovitura primita de scumpul meu,o rana-n plus pe inima mea...Dar de data aceasta am ajuns cu inima intreaga acasa...Deci am rasuflat usor...lasind grija pe saptamina viitoare...
...Si cum se cuvine dupa o zi incarcata,plina de senzatii tari, picnikul nocturn me malul marii a fost numai binevenit...Brinza "feta",cirnateii cu cartofi copti,si vinul rosu au dat culoare finishului intregului weekend,si un start pentru un nou inceput de saptamina...

Si dovada a intregului calvar trait e urma de palma,a 5 degete pe geamul aburit de pe bancheta din spate..)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu