marți, 22 noiembrie 2011

Deseori ma intreb pina unde si pina cind va ajunge curajul de prost gust a omului?Unde,in ce loc isi va zice STOP,interesului de 2 bani,critica,si cit de lung poate ajunge un simplu NAS,si prin ce "bortzi"va fi "introdus"?Cam grosolan suna,sunt deacord,dar chiar nu-mi dau seama cum e posibil asa ceva?Nu sunt persoana cea mai cea...Nu cred ca sunt de asa importanta,..Deaceea ma stradui,adic asa am fost invatata de tata(e una din lectiile valoroase pe care dea lungul anilor o insusesc incontinuu...)ca ce nai face...cum nu ai trai....ce nu ai gindi...NU critica...NU judeca...NU te implica in viata alcuiva pina cind el nu te va ruga personal...Asta cel putin mecanic o realizez de 22 de ani...Atunci ce fel de educatie primesc eu...si de ce in jurul meu e numai contrariu?..Incep  a uri lumea asta...prin atitudinea asta cu 36 de fetze a ei....Simt ca caut perfectiune...posibil...dar ma doare ca din cauza indiferentei..si cruzimei omenesti...se intimpla atita....Se pare ca toti au devenit Reci,Confuzi,Rai...Parca traiesc cu realitatea si in realitate..dar totusi vreau sa cred si asta o fac...in Bine...in Frumos...in Dragoste...Dar nu...se pare ca "ograda" mea e locuita de extraterestri..sincer..altfel de explicatie  nici nu am....Mi se creaza impresia ca "gardul"meu e bortelit si ucis din temelie...Dar oameni buni...Fiecare are oala sa...de unde Nasul si barbitza nu treb sa iasa...Acolo le e locul....Ce fel de manie e asta sa maninci si scuipi semintze linga "proprietatea mea"?Si asa e vai de capul ei..Nu voua va place...Ei fie..poate intradevar asa e firea omului..."SE BAGA CA MUSCA'N F**L CALULUI...
P.S-si totusi pina unde va ajunge NASUL OMULUI???...

Un comentariu: