vineri, 9 noiembrie 2012

...Recunosc...

Se spune ca a fi recunoscator e o calitate destul de exotica in ziua de astazi,ceea ce cam rarut se rosteste  din pacate...
Se spune ca a fi  recunoscator cuiva dai dovada de slabiciune,si incoronezi  far merit...
Eu as spune ca o recunostinta rostita la moment fata de cineva care cu adevarat a jucat un rol important in viata ta,e cel mai firesc lucru facut de un om cu scaun la cap...Doar e atit de simplu...Dar atit de scump ca valoare...Niciodata nu m-am gindit ca am sa o spun dar azi chiar mi-a ajuns si la mintea mea de girafa...Suntem in lumea categorisata in 2 fronturi de indivizi:simpli si prea complicati...Acum s-a mi se propuna vriun loc in ambele tabere logic as face parte din cei extrem de complicati ..caci am ajuns si eu la faza cind privesc lucrurile in zeci de unghiuri si tot dezorientata ramin...Cind totul e atit de firesc...
Ma bucur ca intilnesc oameni care dau dovada de simplitate,si imi demonstreaza marimea "nasulul"meu far vri-o oglinda...
Cit de caraghios n-ar parea dar chiar suna TARE fraza asta:VA MULTUMESC DIN SUFLET PENTRU TOT CE ATI FACUT...As da orce sa aud si eu vriodata aceasta ..si sa ma mindresc ca am contriubuit si eu la ceva..si ca sunt pomenita de bine dar nu "suflata"...Dar ce astept eu??Cind singura la urma urmei,abia de pot rosti asa ceva...
In concluzie:-"Nasul jos draga mea...curaj...si...amintesteti citi au construit personalitatea din tine...
                    -"...chiar sunt o multime...Recunosc...si ...o sa multumesc..."...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu