miercuri, 28 noiembrie 2012

O realitate dura...

Astazi am dat de o pelicula cu un sens dureros si special pentru mine...Cu un mesaj provocator de adinc,sunator si ...al naibii de real...Dea lungul existentei omenesti pe acest pamint am impresia ca Femeiea a fost considerata un nimeni si-un nimic...si chiar n-as evita sa accentuiez ca aceasta se demonstreaza si acum in momentul asta probabil....Sute de femei daca ar avea posibilitatea ar urla necontenit cu speranta de a fi auzite la nesfirsit....dar tac...ca asa e firea Ei...de a tacea...Nu sunt Feminista..si niciodata n-am aspirat spre asta....dar...culmea nesimtirii,si prostiei inventate a barbatiei nu are margini...Dumnezeu se spune ca a creat femeia din coasta lui Adam...si ce???I-o datoreaza asta pina la infinit???Oare e obligata Ea sa depinda de ideea creationista pina la nesfisrit???Cita aiureala in cap poate fi...si cit de alterat va continua masacrul unui adevarat Barbat???In numele Religiei???raspund la aceasta cu cea mai mare responsabilitate,si oricine poate arunca cu bolovani in mine dupa declaratia mea ulterioara..."Religia asta e bolnava...."care accepta,si stimuleaza   autoritar ceea ce e de nedescris....Un exemplu dur ...in Iran: daca femeia e invinovatita de sot, tot ea trebuie sa-si demonstreze nevinovatia. Daca sotul e invinovatit de femeie: femeia trebuie sa aduca dovada.Si aici merita de adaugat...ca tot aceeasi "Religie " arunca cu pietre la propriu zis prin minile copiilor Ei..e corect???E salbatic..si cind vorbim despre asta...aujung la ideea ca si o salbaticie de animal...care nare Dumnezeu...n-ar face asta cu mama sa...cu partenera de viata...ba din contra...
In numele unei pseudo-religie se fac multe...si se pare ca se face tot mai amuzant...si mai tragic de neuman...Asta e Relitatea-intr-un cuvint...
As expune acum multe..dar nu e cazul...ca oricum sunt si eu Femeie...si des sunt dependenta de invataturile intrate in singe de mica...repetate la necontenit de bunica...si contrate de mama...si fiind in centrul acestor cugetari...recunosc ca le  urmez luptind in ambele pozitii....Dupa  bunica-(femeie e facuta pentru 3 scopuri-pilonul casei, sluga,si masina de creat copii)...Dupa mama-(femeie e o personalitate,mina dreapta si apoi mama)...
Se pare ca le combind pe amindoua...dar din cind in cind (spre fericirea mea...)ma mai alint cu o palma...si m-a trezesc...si atunci zic...:"Sunt Femeie...am o vocatie...si un drept-de a trai,iubi,crea....Si nu s-a nascut inca barbatul care imi va inneca vocatia...Caci sunt Femeie...Si pot fi....Puternica....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu