vineri, 23 noiembrie 2012

Eu cred ca pot zbura:)
Astazi m-am trezit cu o dispzitie speciala...poate probabil ca m-am si culcat aseara cu o strategie noua  pe ziua de miine...
In ultima perioada m-am facut mai sensibila..nu stiu cum..pling de la orice emotie vizuala..indiferent de caracterul acesteia...ma bucur pentru oamenii dragi...asa neprihanit...ceea ce n-am facut-o de mult...cauza fiind cea mai banala..nu aveam cind(ocupata foc...n-am ce zice...)...asa ma autoconsolam(...egoista din mine e de vina)...iar acum cind am o gramada de timp...(spre fericire sau nu),nustiu ce sa ma fac cu eruptia asta de senzatii...
E placut sa ma regasesc...asta e ...
Ma simt mai bine...mai calma..mai linistita....
M-am lasat dusa de val...si la naiba....de ce-am rat-o atit...euforia asta...
Iesirea din depresia de toama...nu e tocmai un evenimet "vajnic"...recunosc...DA fac si eu parte din grupul de indivizi care in'afara de 4 pereti nu vor sa vada si sa auda nimic citiodata ...si contiunui fara gena...recunosc..repet...dar macar acum e altfel...
E un inceput...
O balanta...
Un spirit-somnoros...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu