duminică, 15 iulie 2012

In sfirsit liniste...eu Bety si gindurile mele...au trecut ceva zile de cind n-am mai scris...dar atit de inkarcate..atit in sens direct kit si la figurativul acestora...pline de evenimente..trairi..concluzii...oameni...Cred ca doar acum am inteles ce cale mi-am ales...una kiar necunoscuta...Sincer nu stiu la ce  sa ma mai astept,ce surprize voi infuleka...si cu cite dezamagiri ma voi ineca...dar nu e pe asta ...oricum energia pozitiva cu care m-am incarcat in ultima perioada...sper ca o sa-mi ajunga pe mult timp inainte..
Si daca sa generalizez asa pentru istorie..kam ce s-a mai intimplat...pot sa incep cu petrecerea a unei party destul de semnificativa....si anume 27...atit la mare..kit si continuarea acesteea intr-o companie destul de calda...ca un carnaval plin de masti...incerc sa inteleg "habitatul" de aici,mi-am puso ca test asa personal pentru mine...sa vad ce va fi in continuare..totusi sa cercetezi o astfel de lucrare de "laborator",necesita rabdare...eu sper ca am sa o pastrez pina se va intimple a doua Hirosima...
Ca urmare pot sigur sa mentionez...ca apa sarata de mare..soarele ..si patratelele bronzate de care ii inpinzita plaja...chiar e receta unei vieti....Bune...fff Bune...si ....inaintata...
P.S...Trecutul se pare ca ne va urma pretutindeni...ca umbra sumbra de pe un perete gol...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu