marți, 14 februarie 2012

primul 14 impreuna...

A trecut si ziua de astazi...plina de asteptari ,emotii si surprize...pentru prima data m-am abatut de la traditia petrecerii acestei zile...pina acum ca de obicei faceam un "devishnik"beton de tot...dupa care ne  aminteam un an intreg...sper ca fetele deja zimbesc amintindusi despre clipele  frumoase ...putin spuse frumoase....ci nebune...:)
Anul asta in felul sau a devenit mult mai simbolic dekit se astepta,luind in consideratie startul pompos cu care s-a inceput...sper ca aceasta sa se mentina inka 50 de ani inainte de viata comuna...Nu vreau sa incep cu descrieri fastuase..pur si simplu vreau sa pun un semn bun la capitolul acestei zile pentru arhiva famileii noastre...si numai enumeratia indiciciilor principali sper ca o sa-mi fie calauza amintirilor de peste ani:
-gatirea a celor mai celor fantastice si delicioase Пельмени din viata mea...poate de aia ca am participat la decurgerea procesului- ambii...plini de faina cu carne,si agapimou cu citorul in mina (care deja e eveniment global),ulterior am realizat cea mai de vaza opera  de arta...
-primirea si oferirea reciproca a cadourilor -aici pot sa mai adaug pentru orce eventualitatea,ca valoarea  cadourilor a fost  in defavoarea mea,dar cel putin ca semnificatie au fost in sens comun-DIN SUFLET SI CU MULTA MULTA DRAGOSTE!!!!
P.S.-iti multumesc pentru cele mai frumoase lalele primite in viata mea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu