vineri, 25 octombrie 2013

lista celor 24...

Dupa postarea unui blogger aproape sufletului meu, am hotarit si eu sa incerc sa-mi intocmesc propria lista de lectii,scrise pe cele 24 de file ale existentei mele pamintesti...
1."cu rabdarea treci si marea"...
2.o vorba spusa la timp si la mometul potrivit e mai importanta decit haina de pe tine...
3.intuitia deseori e alarma cea mai corecta...
4."dreptatea e la fundul marii"...
5.cine m-a f***t o data,neaparat o va mai face...
6.familia(mama,tata,sora) pe primul loc...
7.la toti nu le poti fi pe plac...
8."bate si ti se va deschide"...
9.ieftin,bun si mult in kil-nu exista...
10.ce dai asta vei primi...
11.miinele ingrijite si parul spalat e cartea de vizita a oricarei femei...
12.mai bine intr-o haita de lupi,decit la taifas cu mitze miorlaite...
13.o pereche de colanti rezerva in geanta nu strica....
14.mai bine cu ten natural,decit cu unul pictat...nici nu stii cind si cu cine te vei trezi diminiata...
15.economisesc azi ca miine nu se stie....
16.problemele mele sunt doar ale mele si nimanui nu-i trebuiesc cu ele...
17.rudele sunt doar pentru a face companie la inmormintari,nunti si cumatrii..in rest singele e apa....
18.la betie omul isi arata propria identitate...cu el trebuie sa fii maxim de 5 ori mai atent...
19.mai bine masca de sobolan decit  cea de paunita...dintr-o parte se vedea mult mai multe decit din centru....
20.nu lasa pe alta data ceea ce poti cumpara acum...
21.mai bine cu o vinataie in plus decit cu o remuscare ca nu am putut sa-mi depasesc fobiile...
22.inafara de tine nu te va ajuta nimeni...
23.bogat sau sarac tot in 4 scinduri vom sfirsi...
24.dragostea exista...

Multe dintre ele si acum le cam uit..dar revin imediat la lista caci bumerangul fara sa vreau a devenit regula dupa care traiesc...
Ah da..La Multi Ani mie...cu siguranta astazi va fi cea mai trista zi din anul asta...Mereu am avut parte de surprize neplacute si de ploaie...dar de data asta s-a sfirsit cu o raza de exceptie(am primit cadoul mult dorit-o bicicleta dupa disinul propriu..da,da,da)uhhh si de miine voi incepe o alta aventura...mai matura mai cu gust de 24...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu