sâmbătă, 4 mai 2013

Paste Fericit...

Un Paste Fericit...
Eu deja ii savurez gustul din plin..cu 2 zile inainte...Nu gatind bucate peste bucate,nu facind curatenie intorcind casa pe dos ca ulterior sa cad moarta de oboseala,ne varuind bordiuri(care de fapt mi-a lipsit anul asta)...Ci am copt doar cozonacul pentru cosuletul care va merge la biserica in noaptea Invierii,si...VACANTA!!!!Asta mi-am dorit-o intotdeauna...sa petrec Sfintele Sarabtori sub o alta forma de traditie...sa ma simt furata de alte meleaguri,sa ma bucur de legendele pamintesti unde se simte duhul si puterea dumnezeasca...dar nu la masa,mincind,mincind si iarasi...
Imi va lipsi cu certitudine traditia de acasa...unde in zori mergeam cu prietena mea si sfinteam cozonacul,unde tata ne treaza de diminiata pe toti ca sa spargem un ou ros urindune reciproc un Hristos a Inviat,si sa gustam din putinile bucate pe care le pregateam(nici ai mei nu-s chiar mare adept ai unei mese ca de cumatrie)...
Acum doar ei imi lipsesc-familia...caci pentru prima data sunt departe de ei de Paste...
Si-mi cer iertare...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu