sâmbătă, 31 august 2013

...adio August...

Cei de bine acasa...
Nici prin cap sa-mi treaca ca voi ajunge la ziua cind la intrebarea "Ce-ti lipseste acum cel mai mult?",voi raspunde prompt si neclintit-"Perna si 1 litru de cafea"..si uite ca am ajuns...Acum sunt cu adevarat in postura de care se lauda orice"venetic"cum zice bunica mea Marioara,si anume de a fi "strain printre straini"...asa si eu...La aceasta ajungi doar cind incepi un job mai zilnic si stabil...ei de fapt in cazul meu mai mult il pot numi sezonier,dar in fine...straina ma simteam si pina azi,cind eram doar intre straini ,iar acum cu adevarat aceasta sunt fiind inconjurata de scumpii mei paminteni moldoveni...11 ore pe zi le petrec de mina cu o Euro-Asie la propriu ca ajungi la un moment dat si nu mai stii cum sa vorbesti,cui,si in ce limba ..un adevarat Babilon...care ulterior devine ceva fine si amuzant...Astept cu nerabdare ora de masa caci numai atunci pot savura de musuroiul asta...si gusta din toate cite oleacuta...Iau prinzul cu 4 femei care imi fac ziua mai usoara,si mai vie...O albaneza,armeana,rusoaica,grecoaica, si eu made din MD:)astea sunt pilonii mei care ma tin o zi intreaga sa nu cad nici fizic si cu atit mai mult moral,sunt femeile care ma cauta cu ochii ca sa-mi zimbeasca si sa ma amuze cu diferite gesturi doar ca sa ridic capul si sa i le raspund macar si cu un oftat;sunt femeile care ma compatimesc ca-s slaba si ma hranesc cu a patra parte din gustarile lor,urmind cu fraza zilei"nici ciinii la oase nu se uita" ...Nespus de dragut...
Conduce ascest musuroi de 400 de angajati,majoritatea femei,un mosnegut sever,nant si drept ca trestia de 80 si ceva de ani...un adevarat tiran de tip sovietic,de care se tem toti ca de maciuca...exceptie o fac probabil doar eu...Eu il admir...O zi intreaga analizez imperiul lui si nu-mi pot da seama cit de genial poate fi..in perioada asta de "criza financiara" cu care chipurile se lupta Grecia,ghiujul asta e pe pedistal,sclipeste si infloreste dirz,si plus la toate cu toti dintii in gura...Genial...Chiar daca urla toata ziua in timpul patrulei sale mergind cite 1km de doua ori pe zi,eu avind proprietatea lui cred ca urlam si mai tare...inca la microfon...sa inteleaga oamenii astia ca calitatea e prim plan si nu cantitatea...Plus la toate monotonia de care ai parte zi de zi ti-o sparge far sa vrei nucile lipide de perete de mina moldoveanului caci na...unde nu ajunge omul nostru?Uneori mii scirba ca-s dea lor cum zic ei..caci numai ai nostri iti pot zimbi si momentan dupa ce te-ai intors poate sa-ti dea cu ceva in cap...sunt capabili de multe faze,numai ca sa se evidentieze....ca de ex:-tema zilei la tabara de moldoveni:viteza drumului meu parcurs spre veceu...pe bune?ma simt deja om luat in seama...)
Cafeaua ma asteapta miine diminiata,acum imi cuprind perna...
Imi vad barbatul doar 3 ore din 24..si deja tot mai des Charli ma pozitioneaza la sageata lui naturala(...fund)...Imi pierd baietii.... Ah da..si Adio August...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu