marți, 25 iunie 2013

eh romantica..

Pe ei i-am cunoscut aici...
Cu ei inghit amarul din saliva ce-mi stapineste gitita ori de cite ori aud macar un zumzat de la umbra lor meschina...
Mii greata si ma doare sufletul ca Eu cea cu lumea mea din spate sunt nevoita sa merg pe aceleasi uliti si sa respir acelasi aer-parazitar...
Ma doare si far sa-mi dau seama maladia asta ma cuprinde incet,incet si bine...
Stupiditatea lor n-are margini,si orbia aici e la moda-sau poate carnavalul mastilor e modul lor de viata deja,si rolurile sociale depind de nivelul fiecaruia...de circumvoluntiunile pe care le poseda(si fie vorba intre noi o duc lipsa ca broasca'n par)..
Pentru prima data ramin far de cuvinte si comentarii...si ma inec in avalansa de buruiana,pe care n-am rabdare sa-i dau un start imediat...
Dar ma abtin...
eh..romantica...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu